tirsdag 23. mars 2010

Leverpostei med mugg!

Hadde ikke akkurat verdens beste start på dagen i dag...
Den startet jo lovende, begynte på skolen klokken 1015, sto opp kvart over åtte. Etter at jeg hadde fikset kråkereiret og lagt på maska i trynet var jeg lei, og gikk og la meg igjen.

Skulle ta bussen 0941, og sto opp igjen ca tjue minutter før bussen skulle gå. Jeg gledet meg skikkelig til å fylle magen med knekkebrød med leverpostei, men det som møtte meg da jeg tok ut leverposteien var dette:



Se bort ifra at boksen nesten er tom, og fokuser på det som faktisk er igjen. Det var jo bare MUGG! Denne boksen investerte jeg i for akkurat en uke siden, da er det vel strengt tatt litt for tidlig for den å begynne å gro skjegg. Dessuten var ikke siste forbruksdag før i april!!

 

På grunn av denne krisen her måtte jeg spise knekkebrød med dansk salami(ÆSJ) og ble dermed forsinket til bussen. Gikk derfor og la meg igjen...

Det droget som ligger og tar opp plass i sengen min ba om å bli kilt på ryggen, og siden jeg er så snill og omtenksom gjorde jeg det. Ble nesten forsinket til neste buss klokken 10:01! Ett minutt på ti, altså to minutter før bussen skal gå var jeg nesten nede på busstoppet, gjett hva som skjedde da. Bussen var TIDLIG UTE!!!! Bussen kjørte fra meg, og jeg hadde ingen andre valg enn å ta beina fatt og begynne å gå mot byen. Sikkert like greit tenkte jeg, siden jeg hadde spist den ekle feite danske salamien.

På veien begynte jeg å telle hundebæsjer som har kommet til syne etter at snøen har smeltet. Det var egentlig dette jeg hadde tenkt til å ta bilder av som jeg fortalte om i forrige innlegg, meeen... Da jeg fikk tenkt meg litt om fant jeg ut at naboene kanskje vil tro jeg er enda mer spesiell enn det jeg er, hvis jeg begynner å ta bilde av all hundedritten i gata vår. For ikke å snakke om hundedritten i HAGEN vår. Naboen vår lar bikkja drite i hagen, så har hun ikke plukket opp dritten i hele vinter.

Uansett, da jeg hadde gått i ca 5 minutter og talt hundebæsj hører jeg en kjent lyd bak meg; der kommer bussen, den bussen som jeg hadde tenkt til å ta til byen. OMG!(lizzm) Den bussen som kjørte ifra meg var tydeligvis en annen buss enn 10:01 bussen, og 10:01 bussen kom for seint, som vanlig. Jaja, gå måtte jeg uansett...

Etter mye blod, svette og tårer for å komme meg over puddefjordsbrua kommer jeg meg på forelesning, det skal sies at denne var på dragefjellet hvor alle juss-studentene lett kan kjenne igjen oss raringene som går på SV, bare les her.

Resten av dagen brukte jeg på Java-programmering, need I say more?

1 kommentar:

  1. Send klagebrev til grilstad, så kanskje du får en godtgjørelse;)

    SvarSlett

 
Blogglisten