søndag 12. september 2010

Klassefest!!

I går inviterte jeg noen fra klassen hit på kosekveld. Litt alkohol, pizza og spill sto på planen. Jeg gledet meg nok mest av alle! :) Jeg har nemlig hatt et puslespill liggende her i sånn to uker nå, som jeg rett og slett ikke har orket å gjøre selv.

Jentene kom først, og Rannveig syntes et puslespill hørtes dritkult ut! Dermed satte Rannveig igang, og når gutta dukket opp måtte Torje hjelpe til han også:


Jeg glemte forresten å nevne at puslespillet mitt var en kommode fra Ikea...





Resten av folka som ikke fikk være med å pusle, hadde det dritgøy!



Kommoden ble ikke helt ferdig, den mangler fortsatt knotter og skinner på skuffene. Kanskje jeg må invitere til en kosekveld til iløpet av uka.

Vi spilte forresten også Alias. For å gjøre det mest mulig rettferdig, så satte vi de tre som aldri hadde spilt Alias før, på samme lag... De tapte... neida, de vant!

Nei, de tapte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten